Dziś jest: wtorek, 25-06-2024, Imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma
Do zakończenia roku
szkolnego pozostało:
Biuletyn Informacji Publicznej XML

Aktualności

E-dziennik.jpeg

Szkolne koło wolontariatu.png

Blog Anioły ze szkoły

Zastępstwa.jpeg

Statystyka odwiedzin:
Dzisiaj: 282
W tym miesiącu: 21665
Wszystkich odwiedzin: 3078504
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP

GWIEZDNE PRZERWY

Gwiezdne przerwy

Wchodzimy w link codziennie i oddajemy jeden głos!

https://projektanciedukacji.pl/projekt?id=26091

 

Pierwszy raz należy potwierdzić głos klikając w linka z maila.

 

 

   

Opis pomysłu

Opis pomysłu

Głównym założeniem pomysłu jest stworzenie w istniejącej przestrzeni sali gimnastycznej gwiezdnego sufitu. Gwiezdny sufit byłby wykorzystywany jako forma przerwy/terapii dla uczniów wpleciony w ich plan lekcji cyklicznie w tygodniu. Zaprojektowana przestrzeń oferowałaby uczniom przestrzeń do wyciszenia się i odreagowywaniu codziennych stresów w cichym i spokojnym otoczeniu. W tle mogłaby również być odtwarzana spokojna muzyka, a także seanse aromaterapii.

Plan działania

Plan działania

Plan zakłada wdrożenie projektu "Gwiezdnych przerw" dla wszystkich uczniów szkoły podstawowej kl. I-VIII. Byłby realizowany cyklicznie dla wszystkich uczniów w trakcie całego roku szkolnego. 

Miejsce i czas realizacji

Miejsce i czas realizacji

Pomysł będzie realizowany w Naszej szkole w trakcie całego roku szkolnego na istniejącej sali gimnastycznej. 

Korzyści dla uczniów

Korzyści dla uczniów

Uczniowie zyskają przestrzeń do zrelaksowania się i odreagowania negatywnych emocji i stresu. Dodatkowo uczniowie najstarszych klas będą wdrożeni do odbywania wolontariatu w spokojnej przestrzeni i nadzoru nad wyposażeniem sali wraz z nauczycielem dyżurującym. 

Wykorzystanie grantu

Wykorzystanie grantu

Grant pozwoliłby Nam na stworzeniu iluzji gwiezdnego nieba i ewentualnym doposażeniu sali w pufy/siedziska.

Elementy unikatowe

Elementy unikatowe

Realizacja takiego przedsięwzięcia w Naszej szkole i być może później w kolejnych szkołach pozwoli na zniwelowanie choć w minimalnym stopniu stanów lękowych, depresyjnych czy stresów uczniów związanych nie tylko z ich życiem szkolnym, ale również z problemami życia codziennego.