“Informujemy, że obecnie występują chwilowe problemy techniczne z przeciążeniem sieci internetowej, które mogą utrudniać zalogowanie się oraz korzystanie z naszych aplikacji hostowanych, w tym e-dziennika UONET+. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem sprawności naszych systemów w przyszłości. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia” – zapewniło kierownictwo firmy Vulcan.
Dodatkowo informujemy, że nasza szkoła nie jest właścicielem oprogramowania, które jest zainstalowane na serwerach firmy Vulcan we Wrocławiu i nie ma wpływy na jej poprawne działanie.
Należy też wziąć pod uwagę ogólne miejscowe przeciążenia sieci internetowej związane z e-uczeniem.
Wszystkie sprawy związane z poprawnym działaniem e-dziennika, usterką czy brakiem dostępu - proszę kierować do działu wsparcia technicznego firmy Vulcan pod tel. 71 757 29 29 (dział wsparcia technicznego -> zgłoszenie awarii lub błędu w programie jako RODZIC).